פוליאוריטן צמנט

במיוחד כאשר מדובר על ריצוף של אזורים או חללים תעשייתיים כמו אולמות ייצור, מחסנים ועוד, חשוב ליישם על גבי משטח הריצוף גם ציפוי שיהווה מגן, בין אם מפני שחיקה מכנית ובין אם מפני מגע כימי לא רצוי עם הריצוף. ישנם סוגים שונים של חומרים המשמשים לציפוי, כולם מבוססים על פולימרים. אחד המוכרים בהם הוא פוליאוריטן צמנט, לצד ציפוי אפוקסי או MMA. לכל החומרים תכונות דומות כיוון שהם מבוססים על חומרים "מאותה משפחה" עם הבדלים קטנים ביניהם. פוליאוריטן צמנט ידוע בתור ציפוי מונע החלקה (זאת למרות המראה החלק והמבריק שהוא נותן למשטח עליו הוא מיושם) העמיד גם בפני רטיבות, קור, חום,  חומרים כימיים ומשקלים כבדים.

היכן מומלץ ציפוי פוליאוריטן צמנט?

בשל תכונותיו של פוליאוריטן צמנט שכוללות גמישות עם יכולת התכווצות והתרחבות בהתאם לצורך (תכונה יעילה מאוד כשישנם שינויי טמפרטורה קיצוניים) לצד עמידות רבה, ציפוי זה מומלץ במגוון רחב של אזורים וחללים בהם תנאים סביבתיים מאתגרים. היותו של החומר דוחה לכלוך, אבק ומונע חדירה של חומרים כימיים לריצוף וגם היותו אנטי בקטריאלי הופכים אותו למתאים מאוד במפעלי מזון ותרופות בהם השמירה על סטריליות היא חשובה מאוד. העמידות בפני שינויי טמפרטורה קיצוניים הופכת אותו למתאים בחללים כמו מטבחים תעשייתיים עם טמפרטורות גבוהות לצד חדרי קירור עם טמפרטורות נמוכות מאוד. פוליאוריטן צמנט עמיד בפני אש ולכן מתאים מאוד ליישום בחללים בהם יש עבודה או מאוחסנים חומרים דליקים.

ציפוי שיכול להוסיף גם מבחינה עיצובית

ציפוי פוליאוריטן צמנט הוא בעל יתרונות רבים מבחינה פרקטית ובטיחותית. יש יותר ויותר הבוחרים בו גם בשל תכונות אלה אך גם בגלל היתרונות העיצוביים שלו. הציפוי יכול להיות שקוף או בגוונים שונים, יכול להיות מבריק או חצי מבריק. הציפוי יוצר מראה של משטח אחד גדול מה שיוצר תחושה של מרחב גדול יותר. ביישום ציפוי זה, כמו גם של ציפויים דומים אחרים, מומלץ להתייעץ וגם שהעבודה תתבצע ע"י חברה המומחית בתחום כמו חברת מיכאל גרינברג, שהיא בעלת ניסיון רב, מכירה היטב את תכונותיו של כל סוג ציפוי ותוכל להמליץ על המתאים ביותר עבורכם וגם תיישם אותו בצורה מקצועית ויסודית. מוזמנים ליצור קשר בכל שאלה.

פוליאוריטן צמנט