ציפוי אפוקסי לחניון

נסו לחשוב רגע באיזה עומס אדיר עומד משטח של חניון, כמה כלי רכב עוברים עליו ויכולים לגרום לשחיקתו, להיווצרות סדקים בו וגם למגע עם חומרים שלא מיטיבים איתו כמו שמנים מהרכבים לצד לחות שיכולה להיות במקומות לא מאווררים כמו חניון תת קרקעי. לכן, חשוב לעשות כל שניתן כדי להביא לעמידות משטח זה. אחת הדרכים היעילות ביותר היא יישום ציפוי אפוקסי לחניון. ציפוי אפוקסי הוא תערובת פולימרים שמגיעה במצב נוזלי עד צמיגי וערבובה עם חומר מסוים מביא  להתקשות הנוזל והיווצרות ציפוי קשה ועמיד שיש לו את התכונות המתאימות לשמש כמגן על משטח החניון לאורך זמן.

מהם היתרונות של ציפוי אפוקסי לחניון?

כאמור, בחניון עוברים רכבים רבים במשך שעות. הרכבים לא רק נוסעים בחניון באופן רציף כפי שהם נוסעים על הכביש אלא יש כניסה ויציאה מחניות, פעולה שדומה לגרירה אחורה וקדימה של הרכב, מה שמביא לשחיקה גדולה עוד יותר של משטח החניון. עמידותו של ציפוי אפוקסי לחניון בפני עומסים ומשקלים כבדים מגנה היטב על המשטח וחוסכת את הצורך לבצע בו תיקונים לעיתים תכופות. ציפוי אפוקסי לחניון יהיה עבה מעט יותר מציפויים אפוקסיים המיועדים למטרות אחרות כמו למשל במפעל תרופות בו המטרה המרכזית היא שמירה על היגיינה וסטריליות. ישנם סוגים שונים של ציפויים אפוקסיים כך שניתן להתאים את סוג הציפוי למטרה בצורה הטובה ביותר.

מטרות נוספות ליישום ציפוי אפוקסי

מלבד ציפוי אפוקסי לחניון, ציפוי זה מיושם במגוון רחב של חללי תעשיה, מלאכה ואחסון אך לאחרונה גם מיושם בתעשיית ההייטק, מוסדות ציבוריים ואף בתים פרטיים. הציפוי עמיד בפני חומרים כימיים, כולל חומרים כימיים חזקים ולכן יעיל מאוד גם במפעלים בהם יש שימוש בחומרים אלה. הוא כאמור שומר על היגיינה וסטריליות כי הוא דוחה חומרים הבאים במגע איתו והופך אותם קלים מאוד לניקוי ולכן מיושם במפעלי מזון ותרופות. ציפוי אפוקסי עמיד בפני חום ואש ולכן מיושם גם במטבחים תעשייתיים ובכלל אזורים בהם נעשה שימוש בחום ואש כמו סדנת ריתוך. העמידות בפני אש מסייעת לעמידה בתקנות בטיחות אש גם במקומות בהם יש שימוש בחומרים דליקים וסכנת התלקחות.

חברת מיכאל גרינברג היא בעלת ניסיון רב ביישום ציפוי אפוקסי וציפויים דומים במגוון רחב של אזורים: אולמות ייצור, מחסנים, חניונים, מוסכים ועוד. מוזמנים ליצור קשר.

ציפוי אפוקסי לחניון