אפוקסי לרצפות

ציפוי אפוקסי הוא חומר טכנולוגי מיוחד שאפשר לראות אותו בשימוש כחיפוי לרצפה בהרבה מאוד מקומות. יש לו יתרונות רבים והוא גם ניתן לבחירה מבחינת העיצוב או המראה שלו. כאשר צריך לבחור אפוקסי לרצפות עושים את זה על מנת שהרצפה תהיה חזקה ועמידה וגם כזאת שלא תקרוס אם יהיה בה שימוש בכלי עבודה כבדים או חומרים כמו שמן או דלק. את הרצפה המצופה באפוקסי אפשר לראות במחסנים, מרכזים לוגיסטיים ובחללים מסחריים או תעשייתיים אחרים. מי שצריך לצפות את הרצפה של החלל באפוקסי צריך לוודא שהוא פונה אל אנשי מקצוע מהתחום שיש להם ידע וניסיון עשיר.

למה כדאי להכיר אפוקסי לרצפות?

כיום מדובר בפעולה שנחשבת לפשוטה אך כזאת שחייבת להתבצע על ידי אנשי מקצוע ויש בה כדי להגן על הרצפה בחלל המסחרי ולהפוך את הרצפה לעמידה וחזקה הרבה יותר. מעבר לתכונות פיזיקליות חשובות אלה אפשר גם לבחור את העיצוב והמראה של הרצפה וכך להתאים אותה לעיצוב הכללי של החלל המדובר. כיום אין כמעט חלל מסחרי או לוגיסטי שאין בו אפוקסי לרצפות וקל מאד לזהות את החיפוי הזה. השילוב בין חומר גלם בסיסי לבין חומר גלם שמתקשה ומתגבש הוא זה שהופך את החיפוי למבוקש, עמיד וחזק במיוחד. כאשר על הרצפה אמורים לנסוע כלי רכב הנדסיים כמו מלגזות הציפוי האפוקסי דרוש ולא רק מומלץ.

כשהטכנולוגיה והתעשייה נפגשות

חללים מסחריים או תעשייתיים חייבים לקבל את תשומת הלב הנדרשת על מנת שהם יהיו מעוצבים כפי שצריך ואפשר יהיה לעשות בהם את השימושים הנדרשים. בחירת אפוקסי לרצפות היא הבחירה הנכונה והמתבקשת וכאמור – יש חשיבות לא קטנה לבחירת אנשי מקצוע מנוסים שיוכלו להציע את פתרונות החיפוי הטובים והמתאימים ביותר עבור כל שימוש ועבור כל חלל ועבור כל רצפה. בדרך זו הרצפה תחזיק מעמד הרבה מאד זמן ולא ייראו עליה סימנים של הליכה, נסיעה עם ציוד הנדסי ועוד.

מיכאל גרינברג בע"מ – חברה המתמקצעת בציפויים מיוחדים באפוקסי בהתאמה אישית עבור כל לקוח ולקוח, יחס אישי ושירות מקצועי.

אפוקסי לרצפות